Všimli jste si, jak narostl počet videí na sociálních sítích, která jsou snímaná z dronů? Když si chcete ověřit, jak to vypadá například v okolí hradu Bouzov nebo v blízkosti horního toku řeky Berounky, objevíte velmi působivé záběry z výšky, z nichž se až tají dech. Někdy je to skutečně úžasná podívaná, ale je to pouze zprostředkovaná virtuální záležitost, která se nikdy nemůže vyrovnat tomu, být tam osobně. Jinými slovy, máte-li možnost zúčastnit se vyhlídkového letu, je to zcela odlišná zkušenost.
Pořadatelé vyhlídkových letů si zřejmě dobře uvědomují, jak velký přínos má takový let pro samotného klienta, který nedokáže pilotovat sportovní letoun, a přesto by se rád podíval do míst, jež jsou běžným smrtelníkům zapovězena – do několika kilometrů nad zemský povrch. Proto také mají vyhlídkové lety stále úspěch, ať už se vypravíte do vzduchu dvoumístným sportovním akrobatem, vícemístnou Cessnou, anebo horkovzdušným balónem.
Vyhlídkové lety se sice těší velké oblibě, ale pouze tam, kde o nich lidé ví. A to bývá tehdy, pokud se věnuje dostatečný prostor propagaci na Internetu. Máme tím na mysli vlastní webové stránky, prošpikované fotografiemi a videem, aby měli lidé představu o tom, že i oni mají právo na pozorování krajiny z prostoru, který patří jen ptákům, letadlům nebo zmíněným dronům.
Jakmile máte vytvořený web, je zapotřebí jej co nejdříve podstrčit vyhledávačům, aby vás také lidé objevili. Co vám bude platný úžasný web, když bude zastrčený kdesi v koutku, a o vašich aktivitách se dozví leda tak soused, anebo někdo, kdo se pojede projet na kole a spatří pojezdovou dráhu, ukrytou na okraji lesa, daleko od nejbližšího města. Myslete na to, že lidé využívají internetové vyhledávače, a že audit SEO, který vám vytvoří profesionální firma, bude pro vyhledávač dostatečným vodítkem, aby váš web vyhodnotil jako vhodný zdroj. A stejně tak klíčová slova – analýza je důležitou součástí tohoto procesu.