Zatímco dříve bylo zvláště mezi mladými lidmi poměrně obvyklé, že prakticky každý měl svůj vlastní blog, s nástupem sociálních sítí tento trend upadl. A není divu – nyní mohou své myšlenky šířit mnohem snadněji a rychleji.
To však neznamená, že zdaleka všechny zanikly. Ještě stále se najde dost lidí, kteří chtějí či z nějakého důvodu potřebují vlastní internetovou stránku. A jedním z důležitých parametrů je její návštěvnost.
Tu můžeme snadno sledovat ve statistikách, avšak je velmi pravděpodobné, že bude podstatně nižší, než bychom si představovali. Je tedy jasné, že musíme najít způsob, jak ji zvýšit. A naštěstí existuje několik metod, které můžeme využít.
Tím hlavním, co rozhodne o úspěchu prakticky již na začátku, je samotný název stránky, a především její internetová adresa. Ta by měla být jednoduchá a výstižná. Měla by nám říci, o co se jedná a zároveň bychom si ji měli snadno zapamatovat.
Dalším kritériem úspěchu je správná propagace. Buďme realističtí – náš web nikdo nenavštíví, pokud o něm nikdo nebude vědět. A je jen na nás, abychom lidem dali vědět, že jsme tady a přilákali tak návštěvníky.
Zde máme hned několik možností, ovšem asi nejlepší je dostat se na jedno z předních míst výsledků vyhledávání daného hesla. Pokud tedy máme dostatek peněz, metoda SEO je pro nás ideální. Pokud ne, musíme na to jít poněkud jinak.
Ovšem nestačí jen nové návštěvníky přilákat. Stejně důležité také je to, aby se na náš web pravidelně vraceli. Toho dosáhneme především zajímavým obsahem a také pravidelnými aktualizacemi. Pokud přidáme například nový článek jednou za několik měsíců, nemůžeme se divit, že budeme mít málo čtenářů.
Samozřejmě je toho více, co zde hraje roli, avšak toto jsou ty nejdůležitější kroky k úspěchu. Pokud se jimi budete řídit, máte mnohem větší šanci, že vaše internetová stránka bude nakonec ještě populárnější, než jste si původně představovali.